Hemşire çağrı sistemi IP teknolojisi ile çalışan ve hasta ile sağlık personeli arasında sesli iletişimi destekleyerek hastanın durumu hakkında ön bilgi alımını sağlayan bir sistemdir.
Hemşire çağrı sisteminin amacı hasta ve(ya) sağlık personeli arasında bir çağrı, iletişim ve otomasyon altyapısı sağlayarak hastane hizmetlerinin performans ve kalitesini yükseltmektir. Sistem, hasta bakım personelinin her bir hasta durumunu daima kontrol altında bulundurmalarına imkân sağlayan bir dizi buton ve kablosuz sensörden ibaret olup, hastanın güvenlik ve konforunu arttırmaktadır. Hastaların ihtiyaç duyduklarında hasta odalarından, hasta tuvalet ve banyolarından hemşirelere çağrı yapılabilmesine olanak sağlayarak hemşirelere kolay ve hızlı bir şekilde ulaşılabilmesini sağlamaktadır.
Hemşire çağrı sistemi IP teknolojisi ile çalışan ve hasta ile sağlık personeli arasında sesli iletişimi destekleyerek hastanın durumu hakkında ön bilgi alımını sağlayan bir sistemdir. Sesli iletişim olmadığı hemşire çağrı sistemlerinde sağlık personeli herhangi bir ön bilgiye sahip olmadığı için önce hasta hakkında şikâyeti görüp tekrar müdahale için gerekli ekipmanları almaya gidecek ve belki de acil bir durum olmasına rağmen gereksiz vakit kaybedecektir. Sesli sistem hem hastanın durumu hakkında ön bilgi almayı hem de hastayı psikolojik olarak rahatlatmayı sağlamaktadır.
Hemşire çağrı sistemi oda içerisindeki üniteler, network dağıtım sistemi, server ve yazılım ile hemşire ünitelerinden oluşmaktadır.
Oda içerisindeki üniteler, oda kontrol ünitesi, yatak başı ünitesi, hasta el seti, WC/banyo ünitesi ve oda kapı üstü ikaz lambalarıdır. Bunların haricinde personelin hizmet performansını da ölçebilmek için RFID kart okuyucu, bazı mahallerde ihtiyaç olması halinde sadece çağrı(hemşire çağrı ya da mavi kod gibi) sağlayan butonlar kullanılabilir.
Hemşire üniteleri, odalardan ve diğer çağrı ünitelerinden yapılan çağrıların görüldüğü ünitelerdir. Hemşire üniteleri, IP telefon, Wifi telefon, Dect telefon, bilgisayar ve pager olabilir.
Hemşire çağrı sistemine belirli bölgelerde veya bir merkezde sınırsız sayıda bilgisayar bağlanabilmektedir. Bilgisayarlar aracılığı ile odalardan yapılan aramalar bölge/kat haritaları/krokileri üzerinde görülebilmektedir. Oda çağrılarının denetimi tarayıcı üzerinden yapılabilmekte, bilgisayara yükleme gerektirmeyen bir yazılım çözümü sunulmaktadır. Odalardan gelen tüm çağrılar tuvalet, duş, el seti olarak kategorilendirilir ve ilgili renkte görsel uyarıda bulunmaktadır. Yazılım farklı kullanıcı profillerine izin vermektedir. Her kullanıcıya kendisine ait şifresi verilebilmektedir. RFID kartlı geçiş sistemi ile entegre çalışabilmektedir. Yetkili kullanıcı yazılım ayarlarından RFID okuyucuları devre dışı bırakabilmektedir. Bir nedenden dolayı yazılım ile bağlantı kopsa dahi hemşire çağrı sistemi oda lokalinde çalışmaya devam etmektedir. Sistem otomatik yedek almaktadır. Rapor ve istatistik oluşturabilme özelliğindedir. IP tabanlı bir sistem olduğu için diğer sistemlerle entegre çalışabilme imkanı vardır. Hastane yönetim sistemi ile entegre çalışabilmektedir.
ALCAD hastalara ve hasta bakım evlerinin kullanıcılarına giderek daha fazla kişiselleştirilmiş ilgi sunmamızı sağlayan teknolojik değişime öncülük etmektedir. 2008'de, ALCAD'ın hastaneler ve bakım evleri için, odadan hemşireye yapılan basit bir çağrının ötesine geçen telekomünikasyon ve güvenlik platformu olan ACCURO aracılığıyla %100 IP hasta-hemşire sistemi oluşturan ilk firma olmuştur. İkaz ve ikaz yönetimini sağlayan güçlü, %100 IP tabanlı bir sistemdir.
ACCURO.AI, ACCURO'ya tamamen entegre edilebilen, tescilli algoritmalara sahip sunucu tabanlı yapay zeka çözümüdür. Bu avantaj, merkezi dışarıdan gelebilecek olası siber saldırılara karşı koruyarak siber suçlulara karşı %100 güvenli bir çalışma ortamı oluşturulmasına olanak tanır.
ACCURO.AI, yüksek katma değerli hizmetler sunar. Sağlık merkezi, güçlü yazılımı sayesinde kişilerin otomatik olarak izlenmesinden sorunları önceden görerek önlemeye kadar birçok avantaja sahiptir.
Bu paradigma değişimi, sağlık ve sosyal sağlık personeline, giderek daha küçük ve daha güçlü cihazlarla, çok işlevli ve dekorasyona daha fazla entegre olan doğal çalışma araçları sağlanmasını sağlayacaktır.
ACCURO, hemşire çağrı sisteminden erişim kontrolüne ve sığınma alanlarından acil durum çağrılarına kadar değişen işlevlerin yanı sıra uyarlanmış tuvaletlerden ve/veya soyunma odalarından gelen alarmların alınmasına kadar çeşitli işlevler barındırır.
Her tür hastane, klinik, bakımevine uyarlanabilir. Üçüncü parti sistemlere entegrasyona hazırdır: HIS/RIS, alarmlar, SIP terminalleri, vb.
IP teknolojisine dayalı olması, ister yeni ister tesiste önceden mevcut olsun, herhangi bir veri ağı üzerinden diğer IP sistemleriyle etkileşime girebildiği için daha fazla güvenilirlik ve çok yönlülük sağlar. Mimarisi modülerdir, bu nedenle ihtiyaç duyulan kurulumlarda modüller platforma kolayca eklenebilir.
ALCAD, İspanya'daki fabrikasında kataloğundaki tüm oda terminalleri ve çevre birimlerini üretmektedir. Bu, piyasadaki en kapsamlı ve eksiksiz oda elemanları yelpazesinden yararlanmanızı sağlar.
ODA ÜNİTELERİ
Temizliklerini kolaylaştıran yüksek kaliteli, düz kapasitif tuş takımları ile dikkat çekiyorlar. Birden fazla oda çevre birimi türünü kontrol ederler ve farklı türdeki aramaları yönetirler. Diğer özellikler:
ÇEVRE BİRİMLERİ
Bu, odada yakalanan sinyalleri değerlendirmek veya bunlara göre hareket etmek için oda ünitelerine bağlanan tüm bileşenleri ifade eder: duvar butonları, hemşire çağrı el setleri, banyo/WC ipli çağrı üniteleri, ışıklı veya sinyalli Mifare RFID okuyucular, sensörler, kablosuz butonlar ve alıcılar, kablolu sensörler . En büyük avantajlarından biri, onları aynı odada birleştirme imkanıdır.
Pasif çevre birimleri, basitlikleri ve ALCAD'in piyasaya sunduğu geniş ürün yelpazesi ile dikkat çekicidir: kare, dikdörtgen, anti-vandal, sensörler ve kablosuz butonlar.
Bus çevre birimleri, kolay kurulumları ve zekaları ile dikkat çeker ve işçilik süresinde %50'ye varan tasarruf sağlar.
TELEFON
Tüm soru, görüş ve talepleriniz için bize ulaşabilirsiniz.