Siemens HiPath 3300 / 3350 Santal :
Müşteri ilişkileri, işletmenizin başarısını belirleyen temel unsurlardan biridir. Müşterileriniz için daima erişilebilir olmanız gerekir ve en önemli iletişim ortamınız telefon sisteminizdir. Yatırım yaptığınız haberleşme sistemi hem ekonomik olmalı, hem de ofisiniz ile birlikte büyüyebilmelidir. Unify IP santral sistemleri, Unify HiPath 3000 ailesi ile, ofisinizin tüm iletişim ihtiyaçlarını karşılayacak yüksek performanslı haberleşme sistemleri sunuyor.
Teknik Özellikler :
- 36 analog, 24 dijital ve 96 IP abone kapasitesi
- 2 adet ISDN PRI Modül
- Önleme konumu/Operatör konsolu
- Ton çaldırma/Çağrı bekleme tonu
- Dahili numaradan çağrı yönlendirme
- Telekonferans (dahili/harici)
- Bekleme müziği / Harici müzik kaynağı
- Gece Servisi / Gündüz Servisi
- Park
- Danışma
- Meşgul veya cevap vermeyen numarayı otomatik geri arama
- Belirli bir süre içinde cevap vermeme durumunda çağrı yönlendirme
- Hunt grup (doğrusal/dairesel)
- Telefon kilidi (bireysel kodlu kilit)
- Merkezi telefon rehberi
- Çağrı aktarma (dahili / harici)
- Son çağrıyı tekrar arama
- Şef/Sekreter özellikleri
- Euro-ISDN fonksiyon desteği
- Minimum maliyetli arama
- Ağ ve sanal ağ çalışması
- Bilgisayar destekli telefon (CTI)
- Veri çözümleri için HiPath tümleşik yönlendirici
- Bir ağ yönetim sistemine bağlanmak için SNMP (Basit Ağ Yönetim Protokolü)
- Şube konfigürasyonlarına uygun