Siemens HiPath 3800 Santral
Unify IP santral sistemleri, isteğe bağlı uygulamalar ile, Unify HiPath 3000 sisteminin yeteneklerinden en üst seviyede yaralanabilirsiniz.
Unify HiPath Cordless, kablosuz (Dect) telefonların kullanımı için entegre bir çözümdür. Çalışanlar, şirket içinde her yerden, her zaman doğrudan erişilebilirler. Hiçbir çağrı kaçırmadan iş süreçleri daha hızlı ilerler.
Unify HiPath Xpressions Compact, sesli mesajların kaydı ve dağıtımı için kullanılan entegre sesli posta çözümüdür. Sistemdeki her kullanıcıya, özel karşılama anonsları olan bir posta kutusu atanabilir.
Unify HiPath ProCenter Agile, küçük ve orta ölçekli işletmelere yönelik profesyonel kontak merkezi yazılımdır. Bir işletmenin sahip olduğu tüm bilgi kaynaklarını kullanabilen Unify HiPath ProCenter Agile, şikayet bildiriminden sipariş kabulüne tüm müşteri ilişkilerini süreçlerini iyileştirmeyi sağlar.
Genel Özellikler
- 500 IP Client yada 384 Dijital Aboneye kadar destekler
- Dışardan Bağlanan Teleworker'lar için (Voice & Data) Over IP yi destekler
- Analog yada BRI gelen Harici Hatlardan Dijital Dahili Abonelerin Arayan numarayı görmesini destekler
- Büyük sistemlerdeki gelişmiş teknolojileri ve servisleri sunar (Dect, IP Trunking, CoreNet... v.b.)
- 6 adet ISDN PRI Hattı Bağlanabilir
- CorNet IP Networking altyapısını destekler
- Duvara Monte edilebilir kabinli ve 19 Racka Monte edilebilir kabinli olmak üzere 2 tip üretilmiştir.
- 3 adet HiPath HG 1500 Modül takılabilir
- Unify HiPath 3800: Yüksek performanslı yeni donanım
- Unify HiPath 3000/4000/5000 ile ComScendo IP sebeke bağlantısı
- Unify HiPath 5000 ComScendo Servisleri Sunucusu
- EVM: Entegre Sesli Posta Karti (33xx/35xx)
- BS4: Yeni Ölçeklenebilir Baz İstasyonu
- OptiPoint 420 telefon ailesi desteği
- PDA ve OptiPocket ile WLAN üzerinden bağlantı desteği
- Xpressions Compact için anons ve MOH özelliği
- Geliştirilmiş Ekran Çağri Bilgisi: Kime: Aranan / Kimden: Arayan
- 490 x 440 x 430 cm. (Dolu hali yaklaşık 34 Kg.)